RD Multiservices logo
Schoonmaakbedrijf in regio Zuid-Holland

Kantoorschoonmaak die volledig ontzorgt.

Schoonmaak voor kantoorpanden zoals het hoort: op tijd, volgens afspraak en zonder verrassingen.

Direct contact, vast aanspreekpunt
Vaste en transparante prijzen
Vervanging bij afwezigheid
Vraag vrijblijvend advies aan
Geen verkooppraatjes. Gewoon eerlijk antwoord.
Vertrouw op afspraken, niet op afwachten.
Afbeelding van RD Multiservices medewerkers op een gekleurde vorm

Al 40+ organisaties vertrouwen op onze aanpak:

Waarbij kunnen we je helpen? Laat het hieronder weten. 👇

Vertel ons meer over jouw situatie en krijgt binnen 5 werkdagen eerlijk & passend advies, zonder verkooppraatjes.

Wat is jouw grootste schoonmaak uitdaging op dit moment?

Vertel ons meer over jouw situatie en krijgt binnen 5 werkdagen eerlijk & passend advies, zonder verkooppraatjes.

Hoe zou jij willen dat we je helpen?

Vorige
Zo weten we met wie we mogen schakelen.

Welke vorm van advies is voor jou het meest waardevol op dit moment?

Vorige
Dit helpt ons de juiste oplossing af te stemmen

Hoeveel medewerkers werken er bij jouw organisatie?

Vorige
De laatste stap naar vrijblijvend advies

Laat je gegevens achter en ontvang direct antwoord in je inbox

Geen verkooppraatjes. Gewoon eerlijk antwoord.

Bedankt voor je aanvraag!

Je ontvangt binnen 2 minuten een e-mailbevestiging van jouw aanvraag in jouw inbox.

Oeps! Er ging iets mis.

We konden je aanvraag niet verwerken. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op voor hulp.

Medewerker van RD Multiservices die een deurraam schoonmaakt op een kantoor locatie
Al binnen 90 dagen geregeld

Van advies tot aan uitvoering. Zo werkt het.

1

We analyseren samen jouw situatie

2

Je krijgt eerlijk advies, afgestemd op jouw gebouw en wensen

3

Je ontvangt een voorstel, zonder verrassingen

4

We regelen de middelen en mensen die bij jou passen

5

We begeleiden iedereen voor een soepele start

Vraag vrijblijvend advies aan

Een slimmere aanpak voor een schoon kantoorpand

Vervanging bij afwezigheid

Bij ziekte of uitval regelen wij direct vervanging. Jij zit nooit zonder bezetting.

Vast contactpersoon

Je spreekt direct iemand die de situatie op jouw object kent. Gewoon, een vast contact.

Vaste en transparante prijzen

Geen verrassingen op je factuur. Je weet altijd waar je aan toe bent en waarom.

Kwaliteitsborging

Wij checken proactief de kwaliteit en lossen dingen op vóórdat jij ze hoeft te melden.

Weet waar je aan toe bent

Binnen 5 werkdagen ontvang je een voorstel met heldere opties en transparante prijzen.

Start met gemak, in onze app

Geen papierwerk en scanstress. Start de samenwerking met een paar klikken.

Vraag vrijblijvend advies aan

Klantverhalen die voor zich spreken

De schoonmaak wordt serieus aangepakt met opvallende 1-op-1 communicatie. Afspraken worden consequent nagekomen en het team werkt goed samen. Ze doen het met plezier en komen altijd blij schoonmaken. Geweldig!

A. Kranenburg

De nauwgezette aandacht voor detail van RD Multiservices zorgt ervoor dat zelfs de kleinste aspecten van het beheer van onze winkelcentra worden aangepakt, wat resulteert in een soepel en probleemloos operationeel proces.

N. Sneep

Glazende schoonmaak, geweldige planning en klantgerichte aanpak! RD Multiservices
is de toonaangevende facility service. Hun team is vriendelijk, professioneel en laat ons altijd in goede handen voelen.

M. Linnenbank

De schoonmaak wordt serieus aangepakt met opvallende 1-op-1 communicatie. Afspraken worden consequent nagekomen en het team werkt goed samen. Ze doen het met plezier en komen altijd blij schoonmaken. Geweldig!

A. Kranenburg

De nauwgezette aandacht voor detail van RD Multiservices zorgt ervoor dat zelfs de kleinste aspecten van het beheer van onze winkelcentra worden aangepakt, wat resulteert in een soepel en probleemloos operationeel proces.

N. Sneep

Glazende schoonmaak, geweldige planning en klantgerichte aanpak! RD Multiservices
is de toonaangevende facility service. Hun team is vriendelijk, professioneel en laat ons altijd in goede handen voelen.

M. Linnenbank

Vraag vrijblijvend advies aan

Veelgestelde vragen

Doen jullie ook schoonmaak voor particulieren?

Helaas bieden wij op dit moment alleen schoonmaakdiensten aan voor kantoren, winkelcentra, VvE’s, onderwijs- en zorginstellingen.

Werken jullie met vaste kosten?



Wij hanteren geen vaste prijzen, aangezien elk object anders is. Daarom komen we altijd eerst langs om de werkzaamheden te bekijken voordat we een offerte op maat aanbieden. Zo kunnen we ervoor zorgen dat de offerte accuraat is en aansluit bij de behoeften van de klant. Als u nog vragen heeft over hoe we een offerte op maat opstellen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Hoe snel kan ik een offerte verwachten?

Na de inventarisatieafspraak kunnen we direct een eerste schatting aan u verstrekken. Als u een gespecificeerde offerte wilt ontvangen, hebben we echter meer tijd nodig. U kunt deze binnen vijf werkdagen van ons verwachten.

Op welke tijdstippen zijn jullie bereikbaar?

U kunt ons tijdens kantoortijden bereiken via ons vaste telefoonnummer 
010-290 81 50 of via e-mail op info@rdmultiservices.nl. Na kantoortijden kunt u ons ook bereiken dooreen voicemail bericht achter te laten of door ons een e-mail te sturen. Wij zullen binnen 48 uur contact met u opnemen. Voor spoedgevallen hebben we ook een noodnummer, dat alleen beschikbaar is voor onze bestaande klanten. Als u vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen.

Ik wil graag eenmalig wat laten uitvoeren, kan dit?



Geen probleem! Wij verrichten graag zowel eenmalige als periodieke werkzaamheden voor onze klanten. Als u nog vragen heeft over welke werkzaamheden we kunnen uitvoeren of hoe u een offerte kunt aanvragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen.



Kan ik na de werkzaamheden nog onverwachte
kosten ontvangen? 

In de offerte die u ontvangt, staan alle te uitvoeren werkzaamheden duidelijk beschreven. Zo weet u precies waar u aan toe bent en hoeft u zich geen zorgen te maken over kosten achteraf. Voordat we aan extra werkzaamheden beginnen, zullen we deze met u doornemen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat er geen misverstanden ontstaan en dat u volledig op de hoogte bent van wat u kunt verwachten. Als u nog vragen heeft over de offerte of over hoe we met u communiceren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Werken jullie met vaste schoonmakers?

We streven ernaar om elk object met een vaste schoonmaakmedewerker te bemannen, zodat u altijd een bekend gezicht heeft dat de schoonmaak voor u verricht. Als uw vaste schoonmaak medewerker afwezig is vanwege ziekte of verlof, zal hij of zij vervangen worden door een andere medewerker van ons bedrijf. Mocht dit gebeuren, dan zullen we u hiervan op de hoogte brengen.


Waar kan ik terecht met mijn klacht?


Als u een klacht heeft, kunt u altijd direct contact opnemen meteen van onze klantmanagers. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en ons best doen om een passende oplossing te vinden voor uw probleem. Bovendien kunt u, indien gewenst, gebruik maken van ons logboeken om uw klacht daarin te noteren. Zo kunnen we ervoor zorgen dat de klacht efficiënt wordt behandeld en opgelost en dat soortgelijke problemen in de toekomst voorkomen worden. Als u nog vragen heeft over hoe u een klacht kunt indienen of hoe onze procedure voor het behandelen van klachten werkt, aarzel dan niet om contact op te nemen met uw klantmanager.

Schoonmaak medewerkster met witte werkkleding blauwe medische handschoenen hoofddoek met glimlach armen gekruist

Geen gedonder. Gewoon goed geregeld.

Bij RD Multiservices zorgen we ervoor dat facility managers geen omkijken meer hebben naar hun facilitaire dienstverlening. Transparant, eenvoudig en integraal, precies zoals het hoort. We meten, verbeteren continu en nemen verantwoordelijkheid. Voor mensen, technologie én het klimaat.

Zo bouwen we samen aan een toekomst waarin alles soepel samenwerkt: mens, gebouw en omgeving. Zonder verspilling. Met maximale impact.