Schoonmaakbedrijf in regio Zuid-Holland

Kantoorschoonmaak die volledig ontzorgt.

Schoonmaak voor kantoorpanden zoals het hoort: op tijd, volgens afspraak en zonder verrassingen.

Direct contact, vast aanspreekpunt
Vaste en transparante prijzen
Vervanging bij afwezigheid
Start offerte aanvraag
Telefonische inventarisatie, zonder verkoopdruk.
Vertrouw op afspraken, niet op afwachten.
Afbeelding van RD Multiservices medewerkers op een gekleurde vorm

Al 40+ organisaties vertrouwen op onze aanpak:

Waarbij kunnen we je helpen? Laat het hieronder weten. 👇

Vraag vrijblijvend jouw offerte aan

Deel jouw uitdagingen met ons en ontvang binnen 5 werkdagen een offerte.

Start offerte aanvraag

image

Vraag vrijblijvend jouw offerte aan

Aanvraagformulier

1/4

Wat is jouw grootste schoonmaak uitdaging op dit moment?

Volgende

Vraag vrijblijvend jouw offerte aan

Aanvraagformulier

2/4

Wat zou jou nu het beste verder helpen?

Vorige

Volgende

Vraag vrijblijvend jouw offerte aan

Aanvraagformulier

3/4

Welk soort advies heb jij het meest aan?

Vorige

Volgende

Vraag vrijblijvend jouw offerte aan

Aanvraagformulier

4/4

Wat is de geschatte oppervlakte van jouw locatie?

Vorige

Volgende

Vraag vrijblijvend jouw offerte aan

Aanvraagformulier

Voltooid

Eén klik verwijdert van advies of een offerte

Op basis van jouw voorkeur, ontvang je direct tips in jouw inbox of nemen we contact op binnen 2 werkdagen.

Vorige

image mail

Bedankt voor je aanvraag!

Je ontvangt binnen 2 minuten een e-mailbevestiging van jouw aanvraag in jouw inbox.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Al jouw kantoorschoonmaak voordelen op een rij.

Vervanging bij afwezigheid

Bij ziekte of uitval regelen wij proactief en direct vervanging. Zo waarborg je de continuïteit van jouw locatie.

Vast contactpersoon

Je spreekt direct iemand die op de hoogte is van jouw locatie. Neem gerust direct telefonisch contact op.

Transparante prijzen

Vaste prijsafspraken, zonder verborgen kosten op je factuur. Reken op zekerheid. Pun intended.

Soepel en kwalitatief

Wij checken proactief de kwaliteit en lossen eventuele calamiteiten op vóórdat jij ze hoeft te melden.

Offerte binnen 5 werkdagen

Ontvang na inventarisatie een helder en op maat gemaakt voorstel. Vergelijk eenvoudig de beste keuze voor jou.

Alles-in-een klantportaal

Bekijk het logbook, voer een wijziging door of zie het werkschema in. Dat en meer. in jouw eigen klantportaal.

Start offerte aanvraag
Medewerker van RD Multiservices die een deurraam schoonmaakt op een kantoor locatie
Al binnen 90 dagen geregeld

Van advies tot aan uitvoering. Zo werkt het.

1

We analyseren samen jouw situatie

2

Je krijgt eerlijk advies, afgestemd op jouw gebouw en wensen

3

Je ontvangt een voorstel, zonder verrassingen

4

We regelen de middelen en mensen die bij jou passen

5

We begeleiden iedereen voor een soepele start

Start offerte aanvraag

Klantverhalen die voor zich spreken

De schoonmaak wordt serieus aangepakt met opvallende 1-op-1 communicatie. Afspraken worden consequent nagekomen en het team werkt goed samen. Ze doen het met plezier en komen altijd blij schoonmaken. Geweldig!

A. Kranenburg

De nauwgezette aandacht voor detail van RD Multiservices zorgt ervoor dat zelfs de kleinste aspecten van het beheer van onze winkelcentra worden aangepakt, wat resulteert in een soepel en probleemloos operationeel proces.

N. Sneep

Glazende schoonmaak, geweldige planning en klantgerichte aanpak! RD Multiservices
is de toonaangevende facility service. Hun team is vriendelijk, professioneel en laat ons altijd in goede handen voelen.

M. Linnenbank

De schoonmaak wordt serieus aangepakt met opvallende 1-op-1 communicatie. Afspraken worden consequent nagekomen en het team werkt goed samen. Ze doen het met plezier en komen altijd blij schoonmaken. Geweldig!

A. Kranenburg

De nauwgezette aandacht voor detail van RD Multiservices zorgt ervoor dat zelfs de kleinste aspecten van het beheer van onze winkelcentra worden aangepakt, wat resulteert in een soepel en probleemloos operationeel proces.

N. Sneep

"Sinds RD Multiservices is begonnen zijn we écht ontzorgd. Voor het eerst kunnen we de schoonmaak loslaten. Ze denken met je mee, ze zijn super toegankelijk en het contact is altijd warm. Ze doen wat ze zeggen, en dat is tegenwoordig bijzonder.”

M. Linnenbank

Start offerte aanvraag

Veelgestelde vragen

Doen jullie ook schoonmaak voor particulieren?

Helaas bieden wij op dit moment alleen schoonmaakdiensten aan voor kantoren, winkelcentra, VvE’s, onderwijs- en zorginstellingen.

Werken jullie met vaste kosten?



Wij hanteren geen vaste prijzen, aangezien elk object anders is. Daarom komen we altijd eerst langs om de werkzaamheden te bekijken voordat we een offerte op maat aanbieden. Zo kunnen we ervoor zorgen dat de offerte accuraat is en aansluit bij de behoeften van de klant. Als u nog vragen heeft over hoe we een offerte op maat opstellen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Hoe snel kan ik een offerte verwachten?

Na de inventarisatieafspraak kunnen we direct een eerste schatting aan u verstrekken. Als u een gespecificeerde offerte wilt ontvangen, hebben we echter meer tijd nodig. U kunt deze binnen vijf werkdagen van ons verwachten.

Op welke tijdstippen zijn jullie bereikbaar?

U kunt ons tijdens kantoortijden bereiken via ons vaste telefoonnummer 
010-290 81 50 of via e-mail op info@rdmultiservices.nl. Na kantoortijden kunt u ons ook bereiken dooreen voicemail bericht achter te laten of door ons een e-mail te sturen. Wij zullen binnen 48 uur contact met u opnemen. Voor spoedgevallen hebben we ook een noodnummer, dat alleen beschikbaar is voor onze bestaande klanten. Als u vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen.

Ik wil graag eenmalig wat laten uitvoeren, kan dit?



Geen probleem! Wij verrichten graag zowel eenmalige als periodieke werkzaamheden voor onze klanten. Als u nog vragen heeft over welke werkzaamheden we kunnen uitvoeren of hoe u een offerte kunt aanvragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen.



Kan ik na de werkzaamheden nog onverwachte
kosten ontvangen? 

In de offerte die u ontvangt, staan alle te uitvoeren werkzaamheden duidelijk beschreven. Zo weet u precies waar u aan toe bent en hoeft u zich geen zorgen te maken over kosten achteraf. Voordat we aan extra werkzaamheden beginnen, zullen we deze met u doornemen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat er geen misverstanden ontstaan en dat u volledig op de hoogte bent van wat u kunt verwachten. Als u nog vragen heeft over de offerte of over hoe we met u communiceren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Werken jullie met vaste schoonmakers?

We streven ernaar om elk object met een vaste schoonmaakmedewerker te bemannen, zodat u altijd een bekend gezicht heeft dat de schoonmaak voor u verricht. Als uw vaste schoonmaak medewerker afwezig is vanwege ziekte of verlof, zal hij of zij vervangen worden door een andere medewerker van ons bedrijf. Mocht dit gebeuren, dan zullen we u hiervan op de hoogte brengen.


Waar kan ik terecht met mijn klacht?


Als u een klacht heeft, kunt u altijd direct contact opnemen meteen van onze klantmanagers. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en ons best doen om een passende oplossing te vinden voor uw probleem. Bovendien kunt u, indien gewenst, gebruik maken van ons logboeken om uw klacht daarin te noteren. Zo kunnen we ervoor zorgen dat de klacht efficiënt wordt behandeld en opgelost en dat soortgelijke problemen in de toekomst voorkomen worden. Als u nog vragen heeft over hoe u een klacht kunt indienen of hoe onze procedure voor het behandelen van klachten werkt, aarzel dan niet om contact op te nemen met uw klantmanager.

Schoonmaak medewerkster met witte werkkleding blauwe medische handschoenen hoofddoek met glimlach armen gekruist

Geen gedoe. Gewoon goed geregeld.

Bij RD Multiservices zorgen we ervoor dat facility managers geen omkijken meer hebben naar hun facilitaire dienstverlening. Transparant, eenvoudig en integraal, precies zoals het hoort. We meten, verbeteren continu en nemen verantwoordelijkheid. Voor mensen, technologie én het klimaat.

Zo bouwen we samen aan een toekomst waarin alles soepel samenwerkt: mens, gebouw en omgeving. Zonder verspilling. Met maximale impact.

Waarom Facilitair managers kiezen voor onze aanpak

🧹  Schoonmaak zzp’ers

Large-scale providers, limited flexibility

Essentiële certificeringen ontbreken

Geen dashboards & rapportages

Flexibiliteit in de planning, zover de beschikbaarheid dit toelaat

lachten kun je direct melden bij de schoonmaak zzp’er

Een vast contactpersoon, niet direct beschikbaar

Kleine locaties onder de 200m2

💙  RD Multiservices

Best cleaning services in Rotterdam

ISO 9001, ISO 14001 en VCA* gecertificeerd

Dashboard & rapportages beschikbaar

Milieuvriendelijk, onze C02 uitstoot wordt 100% gecompenseerd

Flexibiliteit in de planning

Klachten binnen 24 uur opgepakt

Locatie(s) vanaf 200m² tot 12.000m²

Start offerte aanvraag

Telefonische inventarisatie, zonder verkoopdruk.

🏢  Schoonmaak giganten*

Beperkte flexibiliteit.

Essentiële certificeringen ontbreken

Dashboard & rapportages beschikbaar

Milieuvriendelijk

Flexibiliteit in de planning

Klachten binnen 3 werkdagen opgepakt

Voor locatie(s) vanaf 1.500m²

[1] Schoonmaak giganten : content content content content

[1] Schoonmaak giganten : content content content content

[1] Schoonmaak giganten : content content content content

Do you want to see more detail comparison?